Hvorfor gider 12.000 mennesker læse et lille opslag om en bankmand, som gjorde lidt ekstra.
God service behøver dog aldrig være svært, hvis du er bevist om det.
Selv om mange vil tænke – selvfølgelig ville jeg give den gode service, så tror jeg, at mange af os kunne være faldet i fælden med at tænke systemerne før menneskene.
Den gode nyhed er, at der ofte skal meget lidt til, for at du gør en forskel for din kunde.
Er strategiprocesser nøglen til succes
Eller er det bare spild af tid
Jeg har mødt begge dele, og nogle få banale redskaber kan øge chancen for succes betragteligt
I bestyrelsesarbejde eller frivillige foreninger møder du nogle gange det notoriske brokkehoved
Har du en plan for at undgå, at de fylder alt i dit arbejde ?
Ellers kan du finde et par simple råd her
En vigtig betingelse for et godt møde er, at du kan huske, hvem der efterfølgende skal gøre hvad.
Du kan være nok så forberedt og nok så engageret, hvis du efterfølgende glemmer, at gøre det som I har aftalt.
Derfor er et godt referat for mig afgørende for et godt bestyrelsesmøde.