Jeg fortrød det næsten med det samme
Under valgkampen fik jeg sendt et læserbrev, for jeg synes politikerne i deres overbudspolitik glemte dem, som faktisk betaler gildet
En bestyrelse kan være en vigtig medspiller, når du skal vurdere din egen rolle som leder
Vi kommer udefra og har bare et formål – at hjælpe virksomheden, og det kræver at vi også er gode til at støtte og hjælpe direktøren
ESG er nok kommet for at blive og alle virksomheder må forvente at skulle forholde sig til det
Det er dog svært lige nu, hvad man skal planlægge efter at kunne rapportere
For at sikre en “billig” datafangst, er det vigtigt at man i bestyrelsen får lagt en strategi, således man får en linie.
Glad for at runde denne milepæl
10 år med bestyrelsesarbejde og rådgivning
Og jeg kigger heldigvis stadig positivt fremad