Nyheder - salg

7. oktober 2019

Service kan være nemt

Hvorfor gider 12.000 mennesker læse et lille opslag om en bankmand, som gjorde lidt ekstra.

God service behøver dog aldrig være svært, hvis du er bevist om det.

Selv om mange vil tænke – selvfølgelig ville jeg give den gode service, så tror jeg, at mange af os kunne være faldet i fælden med at tænke systemerne før menneskene.

Den gode nyhed er, at der ofte skal meget lidt til, for at du gør en forskel for din kunde.

 

Læs resten af nyheden her

Nyheder – ledelse

25. august 2020

Strategi guld eller spild af tid

Er strategiprocesser nøglen til succes

Eller er det bare spild af tid

Jeg har mødt begge dele, og nogle få banale redskaber kan øge chancen for succes betragteligt

 

Læs resten af nyheden her

Nyheder - salg

26. juni 2019

Hvordan påvirker et brokkehoved dig ?

I bestyrelsesarbejde eller frivillige foreninger møder du nogle gange det notoriske brokkehoved

Har du en plan for at undgå, at de fylder alt i dit arbejde ?

Ellers kan du finde et par simple råd her

Læs resten af nyheden her

Nyheder - ledelse

20. oktober 2020

Et referat af bestyrelsesmødet er afgørende

En vigtig betingelse for et godt møde er, at du kan huske, hvem der efterfølgende skal gøre hvad.

Du kan være nok så forberedt og nok så engageret, hvis du efterfølgende glemmer, at gøre det som I har aftalt.

Derfor er et godt referat for mig afgørende for et godt bestyrelsesmøde.

Læs resten af nyheden her

Se flere nyheder her